lauantai 18. kesäkuuta 2011

Harry potter

Moi! en oo kertonu paljoo muutaku FMA:sta ja jostain toisesta animesta mutta nyt kerron harry potterista! Olen lukenut pottereita vasta ehkä kuukauden ja olen jo puoliverisessä prinsissä! ajattelin kertoa tästä vasta huomenna mutta kerronkin tänään oottakaa käväsen jääkaapilla! ei löytyny mitään :/ noh mutta joka tapauksessa enää viis tai kuus toista päivää helsinkiin lähtöön! tässä teille pieni kuva!siin oon mä mutta jatketaapas nyt pottereiden parissa kerron kirja järjestýksen(NE JOTKA AIKOVAT ALKAA LUKEMAAN POTTEREITA LUKEKAA EHDOTTOMASTI JÄRJESTYKSESSÄ!)1.viisasten kivi
2.salaisuuksien kammio
3.azkabanin vanki
4.liekehtivä pikari
5.feeniksin kilta
6.puoliverinen prinssi
7.kuoleman varjelukset
kumpa pääsisin jo lukee tota seiskaa! no jaa! ei täs paljoo muuta joten heido!

3 kommenttia:

  1. Muha, mie oon lukenu kaikki kirjat ainaki kerra, Liekehtivään pikariin asti kaikki kahesti, liekehtivän pikarin melkei puolet ja Kuoleman varjelukset melkei kokonaan

    <C kuen niitä sillee alotan 300 sivulta, luen 500 sivulle, hyppään 600 sivulle luen taas jotain 70 sivulle ja hyppään loppuun .D

    VastaaPoista