tiistai 7. kesäkuuta 2011

Tavalline aamu...

Ei tekemistä tai muuta ei kai se haittaa. Käväsin tos seittemä aikaa katolla. olin siel vähä aikaa makoilemassa selällee. Ja sitté tu tulin alas mä näin katkastun haulikon kunnes mä tajusin et se oli mun vesi ase :D olin vähä seko;) no sitte tulin koneelle oon täs ollu jo muutaman tunni heräsin tos kuudelta. Ja sitte mä tajusi että oli ollu jo kaks tuntii konella ja en muuta sanonu ku:"VOI PYLLY!" Sitte menin youtubeeseen ja kuuntelin Poika saunoo kúunnelkaa tää video!
No siin on kerto säe tämmöne:
Nyt poika saunoo! se kylpee laulaa ja huutaa! kannusta smppanjaa meidän poika on tullut kotiin!
nyt poika saunoo se huutaa riehuu ja rällää meidän poika on tullut kotiin!

4 kommenttia:

  1. Oon kuunnellu ton, toi on oikeen lyrics, eli tekstit pitäis näkyy :) Ite en kattonu kun iskä kuuntelee radiota.

    VastaaPoista
  2. ... Katolla?? Mite opirus sie sinne pääsit??

    VastaaPoista
  3. toi ei muute oo "oikee" lyrics, ku siin ei oo sanoi.. Nimessä on virhe XD

    VastaaPoista
  4. katolla sinne pääsee tikkaita pitki ekkö tieny?

    VastaaPoista