tiistai 23. lokakuuta 2012

Ei keksi otsikkoa... ('-.-) Warning: Tekstissä kiroilua.

http://www.yourepeat.com/watch/?v=8cJiBArztwA&feature=youtube_gdata
Siin teille linkki yhtee parodiaan call me meabystä...Eli joo...Mitäs mä tänään...Eilen kävin oulussa (niille jotka ei tiiä nii se on noin 35 km itään...vai oliks se länteen...Muhoksesta...) Kyllä muhoksesta...Pienestä kotikylästäni...Kaupat tääl on K-Supermarket ja S-Market ja Siwa...Ja ne jotku pikku baarit...No siis ei ny varsinaiset baarit vaa semmoset restaurant and bar...Semmoset...Eli juu...Tuli täs mielee et tos olin kavereiden kaa (eile johonki 20.00 aikaan) nii joku p*skapää kysy et:"Poltatteks röökii?" me sanottii sille et ei...Nii se vaa niiku et: "No harmi...Oisin voinu myydä pari askii..." niiku ei v*ttu oikeesti...Se niiku käveli vaa sit pois...(tais olla kännissä...)
a
Löysin kuvan googlesta.
Eli joo...Tää mun kotikylä on aika pieni ja tääl on näitä h*moja jotka on alaikäsiä ja polttaa...Ja diilaa tupakkaa...Eli joo...Ei siin mitää...Ja nyt pokemon fanijen iloksi....Pokemon kortteja (joita mulla on läjäpäin) eli joo...
Tässä oli tää teksti eli muistakaa kommentoida ja liittyä blogin lukijaksi ja mä oon SuperTuho ja tää on mun elämä.

2 kommenttia:

  1. :c miusta on säälittävää et jotku polttaa vaikka ei sitä aikustekaa kannattas c: mut ei se tee niist homoja vaa täysiä kusipäitä~ koska homoudessa ei ole mitään vikaa :c

    nauran tääl tuolle parodialle :'D

    Pokemoon~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo...Totta...Oot iha oikeessa... Täst lähtien käytän termiä kusipää.
      -SuperTuho-

      Poista