perjantai 26. lokakuuta 2012

jeeee.... -..-

Eli joo...Olin tänään taas oulussa (äidin kaa...) Kävin ekaa kertaa siel yhessä vanhassa kahvilassa (En saanu siel kahvii :( ) ja sitten siel oli kyl hyvää kaakaota ja jotai suklaa leivosta jos ei muuta...Kävin kodin ykkösessä ja sitte siel oli yks homma...Nimittäin peli...Nimeltään Minecraft...(mul on craced) mutta ei ollu rahaa siihe :(((((((((( Mut sen voi ostaa netistäki ja se on helpompaa :DDD ja sit siel oli yks toinen peli...Nimeltään Call of Duty MW3...Se oli K-16 en saanu ostaa :( ja sitte söin tos kanaa ja kypetin kavereiden kaa...ööh----Ärsytin siskoa päästelemällä ärsyttäviä ääniä...Ööööööö-----Se oli aikas hauskaa ku se sano "haista p*ska ja painu he*vettiin!" Nii se sitte tönäs mut ulos sen huoneesta ja paiskas oven kii (uskon et se oli facebookis jonku pojan kaa... :D) sitte...Mitäs muuta...Ottasin puheeks homouden (vaikken ite oo) nii mitä välii jos on homo? Jotkut ajattelee "Hyi toi o homo! Syrjitää sitä!"ja sitte se ei voi olla sen kaa kaveri...Musta semmone on akuheeta :(. Itekki olin p*ska pää ja syrjin yhtä meidä luokan poikaa joskus 6:dennel luokal...Lopetin sen koska tajusin että se on ihan tyhmää...En kyl edelleenkää jaksa sitä mutta silti en sentää syrji sitä. Eli joo..Syrjiminen ja homojen kiusaaminen + muut ilkeet jutut on syvältä...Eli juu...Mitäs tässä muuta...
Ei kai muuta...Mä oon SuperTuho ja tää on mun elämä...Muistakaa liittyä ja kommentoida :) moro!

2 kommenttia:

  1. Olekko sattumoisin mika kun se ärsyttää minuu 24\7 c:

    Ja olen kanssasi täysin samaa mieltä tuota kiusaamisesta, onneks oot lopettanu sen ,_,''

    SieniRosalie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei en ole mika...Nimeni ei ole mika...Paitti mun rinnakkais luokan ope on mika ja sen oppilas on mika...

      Poista