perjantai 19. lokakuuta 2012

Hyviä huomenia!

Hyvää huomenta *haukotus* Pelasin tos Mc:tä kun muistin et hei...Mä kirjoitan tänään mun blogiin siitä kun mä tapasin mun kaverin jota en oo nähny kahteen vuoteen. Eli mä pelasin wiitä kun mun kaveri soitti et: "moi! ***** on tullut takas! (sumennin nimen ihan koska ei se kaveri varmaa tykkäis jos kertosin sen nimen) Mä kysyin et missä ootte nii se sano että grillillä. Mä menin sinne ja siel se oli (oli kyl tullu parin vuoden mittaa sitä kaveria ikävä :I) Joo mut viime tekstin kommenteissä oli et mun pitää kirjottaa peleistä...Hei mä voisin tehä tänne blogiin peli nurkan. Siel siis olis tiettoo näistä peleistä ja muusta...(Kaverien kaa me ajateltii et tehtäis videoit youtubeen peleistä...Kattokaa niitä myös jos kiinnostaa) Eli mä teen sen pelinurkan ja vaihdan mun nimen :) eli juu...No mitäs sitte...öööh...No katoin eilen telkkarista Huutokaupan metsästäjät FOXilta ja chattasin Rosalinen/Sieniksen/Edin kanssa....En muuta...Mut joo mä oon SuperTuho ja se on moro!

1 kommentti:

  1. :D yay~ kiva että tapasit hänet jota et ole tavannut vähään aikaan C:

    VastaaPoista