perjantai 19. lokakuuta 2012

Jos joku ees vilkasis enää tätä blogia...

Joo...En oo kirjottanu...Koska on ollu ihan jotain muuta mieles...Oon pelannu slenderiä ja Mc:tä ja kaikkee kivaa...Uus konekki tuli mulle ja tämmöst...Ei siin mitää...Jos keksis jotain kirjottamistaki...Ei vaa kiinnosta mikään...Jos kinnostais nii kirjottaisin siitä...Hitto...kello on 4 illalla...Ei jaksa kirjottaa siitäkään. Just...En keksi enää mitään...Testatkaa muuten peliä League of Legends (jos räiskintä/pienet sotapelit kiinnostaa) Jos ketään kiinnostaa nii kommentoikaa...En oo ollenkaa kirjotellu...Et joo...No käven kreetalla tos kesälomalla...Ai nii syyslomaki alko just...Kaverin synttärit tulossa (lauantaina) et juu...En ny keksi mitää...Oiski tekemistä...Oon katellu leffoi (kuten Star Warsia ja paluu tulevaisuuteen ja harry potteria) Isot alkukirjaimet....Ei jaksa korjata...Eli joo...Tänään olin koulussa...Se oli syvältä (kuten aina) ja sitten pelasin modattuu Mc:tä ja slender hocpisea...(se tossa päällä mutta juuri nyt alkuvalikossa) Noh...Mitäs sitte? :/ ei keksi mitää...
Minä olen SuperTuho(uus nimi :D ei viel lukija/kommentoija nimenä) ja se on moro!

2 kommenttia:

  1. yay~ olet hengissä *eikä äsken ainakaa juteltu chatissa ò u ó*

    C: kotaha tarinoida useemmin~ tarinoi vaikka niistä peleistä, on hauska lukea tekstiä mistä ei tajua yhtään mitään o u o *veli selittää aina peleistä enkä tajua mitään*

    ~~ sieni/ed

    VastaaPoista